CANCELACIÓN MERCADO MUNICIPAL DE VILLAVIDAL Venres, 13 Novembro 2020 Cancelación do mercado municipal de Villavidal, q...
Inspección Técnica de Vehículos Agrícolas Xoves, 15 Outubro 2020 files/Publicacin_ITV.pdf
CANCELACIÓN MERCADO MUNICIPAL DE VILLAVIDAL Mércores, 14 Outubro 2020 files/20201014_Publicacin_Anuncio_Cancelacin_Feria.pdf

Subvencións para proxectos de investimento en empresas non agrícolas.

29 Xaneiro 2018

Estas axudas consisten en subvencións directas de capital para mellorar, ampliar e/ou modernizar as empresas existentes que desenvolven actividades non agrícolas en zonas rurais, mediante o apoio á adquisición de equipamentos produtivos e a execución de obras necesarias para a súa instalación, co fin de reforzar o tecido empresarial no territorio rural galego e mellorar a súa competitividade, inducir á xeración de novos empregos, consolidar os existentes e, en última instancia, dinamizar a economía dos territorios rurais. Procedemento MR708B, que xestiona a xestiona a Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (Agader).

Máis información e presentación de solicitudes

Vostede está aquí: Home Máis novas e eventos Novas Subvencións para proxectos de investimento en empresas non agrícolas.