.

Apertura oficial do XII Festival Internacional Rebulir

14 Diciembre 2017

Esta mañá, no Pazo Provincial da Deputación de Ourense, tivo lugar a apertura oficial e roda de prensa do XII Festival Internacional Rebulir, coa presenza de Mari Sol Díaz (Delegada Provincial da Xunta de Galicia), Cecilia Vázquez (Directora Xeral de Xuventude), Manuel Doval (Deputado provincial e Tenente Alcalde do Concello de Pereiro de Aguiar), Alexandre Sotelino (Director da asociación Rebulir), e o noso Alcalde Juan Carlos Rodríguez), entre outras personalidades e asistentes.

O festival contará entre os días 14 e 17 de decembro, cun amplo programa de eventos para todos os públicos,  -obradoiros, degustacións gastronómicas, animación de rúa, actuacións de grupos musicais e folclóricos...-

Agardámoste!!

Ver programa XII Festival Internacional Rebulir - 2017

Está aquí: Home Más novedades y eventos Novas Apertura oficial do XII Festival Internacional Rebulir